fbpx

Det er med ydmyghed og stor stolthed, at vi afslutter regnskabsåret 2021/22.

Trods de svære tider er det lykkedes at forøge overskuddet fra 7,8 millioner kroner til 10,4 millioner kroner. Oven i det har vi også været i stand til at ansætte 21 nye medabarbejdere.

Så selvom vi også kn se mørke skyer i fremtiden, går vi mod 2023 med en god portion optimisme. 

”Vi er jo i en mere usikker tid nu med faldende aktivitet i markedet – med energikrise, høj inflation med tilhørende stigende råvarepriser. Så det er svært at sige, hvordan 2023 bliver, men vi har dog en forventning om, at vi stadig kan tjene penge på et tilfredsstillende niveau," forklarer Bjarke Østergaard Pedersen, salgsdirektør

Vi er især gået frem i USA, Norge og Sverige. Den store fremgang er uden tvivl også hjulpet frem af flere års højt forbrug i branchen, men der er alligevel flere særskilte faktorer, der gør sig gældende i år.

”Det skyldes især kombinationen af trofaste kunder på vores største marked, Norge, det rigtige mix af pris og kvalitet, og dét at vi har allieret os med en ny svensk agent. Oven i det har vi mærket en stor efterspørgsel på vores lidt mere karismatiske modeller som Study, Michelin og Goldy.

Andre nyheder

20.04 2021
10 års grønt fokus!

Siden 2011 har vi arbejdet målrettet på at mindske vores negative aftryk på miljøet.

Læs mere her >
19.01 2021
Året, der gik - 2020

Vokseværk i mange former var temaet for 2020. 

Læs mere her >
12.01 2022
Året, der gik - 2021

Vi håber, at I er kommet godt ind i 2022! Her starter vi med et tilbageblik på det usædvanlige rekord-år, der gik…

Læs mere her >